پکیج مجازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

شهریه:

480،000  تومان

ارزش واقعی: 480،000  تومان
مهــلت خرید: 1400/03/31
نوع پکیج: مجازی
مدت: 40 ساعت
استفاده کنندگان: 27
تخفیف: 0 %
ظرفیت: 100 نفر

شرح و سرفصل ها

مشاوره رایگان با ارسال عدد 109 به 5000460382

در روندهاي جديد کسب و کار، به دست آوردن رضايت مشتريان جايگاهي مهم و حياتي در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مديران ارشد به خوبي مي‌دانند موفقيت آنها در راه رسيدن به اهداف کلان سازمان‌، در گرو جلب رضايت مشتريان است.
اهداف دوره :
• افزايش مهارتهاي تفكر استراتژيك نسبت به بازار و مشتري
• افزايش مهارتهاي استقرار نظام مديريت ارتباط با مشتريان
• افزايش قابليت هاي تقسيم بندي بازار، رقبا، مشتري و محصول
• توسعه مهارتهاي ارتباط مؤثر با مشتريان جهت توسعه سازمان

سرفصل های این دوره ی آموزشی
• مفاهيم و اصول CRM
• رقابت، بازار، مشتري و ارتباطات
• استراتژي هاي بازار و مشتري مداري
• مدلهاي تقسيم بندي بازار و مشتري
• مدل هاي استخراج عوامل رضايت و خشنودي مشتريان
• مدل هاي سنجش، تحليل و ارزيابي رضايت مشتريان
• درخت تصميم گيري بازار و مشتري
• تحول در CRM
• معماري CRM
• فرآيندها و عوامل كليدي موفقيت در CRM

 

 

 

مزایای پکیج

  • ارتقاء شما به عنوان تهیه کننده پکیج های تخصصی در سایت "myelearn" در نتیجه ایجاد اشتغال و کسب درآمد
  • تنوع در ارائه مطالب و نرم افزار های کاربردی، ارائه مقالات و ارزشیابی افراد جهت انطباق ارائه نرم افزارها با سلایق و شرایط شما
  • عدم نیاز به مهارت و یا مدرک تحصیلی خاص جهت یادگیری از طریق نرم افزارها برای 90% موارد.

نحوه تهیه پکیج

این پکیج به صورت مکاتبه ای به سراسرایران اسلامی ارسال می گردد.

پس ازثبت نام و خریدبسته حداکثر تا دو هفته کاری بسته درب منزل ،تحویل شما می گردد.(هزینه پست توسط وبسایت قبلا پرداخت شده است)

پکیج ها بسته به نوع درخواست شامل فیلم،فایلPDF،جزوه،صوت و نرم افزار می باشد.

سعی شده است از برترین و برجسته ترین اساتید کشوربرای پکیج ها استفاده گردد.

مدارک و گواهینامه ها

پکیج های پرطرفدار دپارتمان