هدف تمام شرکتهای انتفاعی، افزایش فروش سودآور از طریق ارضای نیازها و خواسته های بازار و مصرف کنندگان در بلندمدت است. مدیریت فروش در رسیدن به این هدف نقش مهمی را در مجموعه فعالیتهای بازاریابی ایفا می کند.فروشندگان امروز بیش از گذشته قدرتی پویادر دنیای تجارت محسوب میشوند وتلاشهای آنها اثر مستقیم بر فعالیتهای متنوع و مختلف شرکت دارد.آنها محصولات شرکت را به مشتریان معرفی میکنند،سفارشات فروش را که منجر به ارسال محصولات برای مشتریان میشود دریافت میکنند.موقعیت محصولات شرکت را در بازار حفظ میکنند، وضعیت رقبا را ارزیابی میکنند و نهایتاً زمینه های موفقیت و پیشرفت شرکت را فراهم می آورند. شرکتها برای فروش محصولات خود شیوه مناسبی را اتخاذ میکنند.آنها یا از فروشندگان مستقیم خود برای فروش استفاده میکنندویا برای این منظور از فروشندگان قراردادی استفاده میکنند. درهردو شیوه، مدیران فروش بایستی مدیریت بر فروش و نیروی فروش را جدی بگیرند در این مجموعه موارد زیر آمده است 1- مقدمه 2-مدیریت فروش چیست 3-دانش فروشندگی 4-وظایف مدیر فروش چیست؟ 5-فرایند مدیریت فروش 6-ویژگیهای مدیر فروش موفق 7-سیستم مدیریت فروش 8-بایدهای یک کارشناس فروش 9-اهمیت آموزش و تفاوت آموزش به فروشندگان و مدیران فروش 10-خصوصیات شغل های فروشندگی 11-نیروی فروش ، برنامه ریزان استراتژیک 12-انواع مشاغل فروش 13-فرایند استراتژیک فروش حضوری 14-وظایف اصلی مدیریت نیروی فروش 15-اشتباهات فروشندگی وراههای اجتناب ازآنها و....
این پکیج به صورت مکاتبه ای به سراسرایران اسلامی ارسال می گردد.
پس ازثبت نام و خریدبسته حداکثر تا دو هفته کاری بسته درب منزل ،تحویل شما می گردد.(هزینه پست توسط وبسایت قبلا پرداخت شده است)
پکیج ها بسته به نوع درخواست شامل فیلم،فایلPDF،جزوه،صوت و نرم افزار می باشد.
سعی شده است از برترین و برجسته ترین اساتید کشوربرای پکیج ها استفاده گردد.
نوع پکیج: مجازی
ارزش واقعی: 100،000 تومان
مهلت خرید: 1400/02/31
ارزش واقعی: 480،000 تومان
مهلت خرید: 1400/03/31
ارزش واقعی: 288،000 تومان
مهلت خرید: 1400/12/29
ارزش واقعی: 149،000 تومان
ارزش واقعی: 208،000 تومان
ارزش واقعی: 150،000 تومان
ارزش واقعی: 249،000 تومان
ارزش واقعی: 650،000 تومان
75% 62،500 ت
20% 82،400 ت
0% 288،000 ت
0% 200،000 ت
0% 149،000 ت